Fizik ohh Fizik :)

assalamualaikum :)

sekarang ni pun result UPU dah keluar kan? TAHNIAHHHH sangat pada yg berjaya .siapa yg tak berjaya,tak apa,ada rayuan .matriks pun ada .every cloud has its silver lining okehhh?ALHAMDULILLAH,aku dapat UIA.mmg aku nak Uni tu. dan aku dapat.tp actually aku tak tau nak pergi ke tak sbb aku ada dua choice. UIA or fly Mesir.well 3 actually campur matriks . aku mohon petunjuk ALLAH jer . 

sebenarnya , tiba-tiba aku teringat pasal result SPM aku . hehehe . yg paling tak sangka,Fizik aku dapat A-.padahal kat sekolah dulu,Fizik selalu C tak punnn D . haihhh =,= . bengap jugak kannn ? bila fikir2 balik,maybe faktor nya sbb cikgu sayang ak .hehehe . lg satu faktornya,kononnya lah kan.KONONNYA.malam before exam Fizik tu,kitorang ni poyo-poyolah study kat DM,sbb ada cikgu . then duduklah kitorang kat meja makan tu . the best part is CRUSH aku time tu, duduk straight depan aku menghadap aku . hohho :D  agaknya tulah yang menyebabkn pembelajaran aku berjaya malam tu . hahaha.
tapi sekarang dah tak minatlah kat dia . dah habis sekolah kann ? hihihihi.

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS
Read Comments

0 comments:

Post a Comment