3 hari (bahagian 3? ehh?)

Esok paginyaa aku pun bangun dengan mamainya lebih kurang pulul 6.06 gitu.Aisehh.Mengantuknyaaaa .Malas betul rasanya nak bangun.Mata ni pun nak tak nak jer bukaknya .Ehhh.Kejap kejap .Kenapa bantal peluk aku ni mcm besar sgt jer?Anddd kenapa mcm ada kayu balak atas badan aku nieee?Ahhh sudahh.....Jangan-jangan.......Alamak takutnya nak bukak mata nie.Slow and steady jer aku bukak mata aku. Sah ! aku tidur peluk dia,dia tidur peluk aku.Patutlah mcm best jer peluk .Rupanya-rupanya aku peluk badan dia yg gagah lg perkasa tu .Hehehe.Rezeki-rezeki.
Elok-elok tengah gelak sorg2 tu,boleh pulak dia terjaga.Oh my my.Malunyaa.AWKWARD gilaaaaaa .krikk krikkk kriikkkk . Aku pun terus bangun dr katil.

"Errrr.aaaa.saya mandi dululah ya?nak siap cepat.Nak buat sarapan lg."

Dia angguk-angguk jer.Aku pun pergilah almari ambil baju aku and apa yg patut.Berlengganglah aku ke bilik air .But then....

"Eh Iman." tiba tiba jer dia panggil aku dengan penuh sopan santunnya.Pitching rendah jerr.Menggoda gitu.Ahahaha.Tapi apasal pulak dia panggil aku ni?Jangan dia nak ikut aku mandi mcm dlm drama Tv tu sudahh.Oh nooo.Geli geli geli .Muka dia pulak merah semacam .Lagilah suspicious aku.Aku tanyalah kenapa.Suara pun mcm kentut jer bunyinya.Tersekat-sekat.

"Bra kau jatuh"

Errrrkkkk?Terkedu aku dengar.Aku pun pandang bwh . Oh my goodness.Malunyaaaa .Tertinggal separuh jalan pulan 'anak' aku tuu .Waaaaa.Mana nak sorok muka nieeee?Malunya.Cepat-cepat aku kutip then dgn memecahkan rekod lari pecut Hussain Bolt,aku terus pergi toilet.goshhh!
Memang tak dpt nk cover lg lah kan si Rizal tu gelakkan aku.Kemain terbahak-bahak dia.Choiiii!Kuangjaq kannn laki aku nie?

*********************************************************************************************
bila Rizal yang berkata-kata.....

HAHAHAHAHAHAH.Apa kejadahnya lah bini aku sorang ni?Gelabah gila.Rileks ahhh.Adoyaii.Nasib badanlah dpt bini tiga suku macam nie.Tapi comel jugaklahhh .Aisehhh.Apa ni?Dah sewel ke apa aku ni,pepagi buta dah puji si Iman tu.Time dia keluar toilet,memang tak berani langsung nk pandang aku.Mata tu hala bwh jer.Sampai terlanggar tiang katil lah gamaknya.Harhar.

Subuh tu,aku lah jadi imam kepada Iman.Apa?Ingat aku playboy tak reti solat ker?Boleh jd imam gitu youu.Tiba2 rasa macam suami mithali pulak . Hehehe.

Lepas solat subuh,dia terus siap-siap pakai tudung nak turun bawah.Nak buat sarapan katanya.Aku stay dalam bilik jer ahh.Aku cakap dalam 15 mint lg aku turun tolong dia.Kenapa aku bajet-bajet nak tolong dia pun aku tak tau.Padahal before this kalau bonda mintak tolong,punyalah liat aku nk tolong.Kesian bonda .Semua dia kena buat.Kitorang tak guna org gaji.Bonda nk ktrg membesar dgn air tgn dia.

Tak sampai 15 minit pun sbnrnya,tapi aku dah turun bawah pergi dapur.Terkejut beruk bila tengok Iman dgn Redza berdua-duaan kat dapur.Lagi membakar hati bila tgk selamba badak jer si Redza tu pegang tgn Iman.Cehhhh!Aku terus rentap tgn Iman

"Woi!Kau buat apa dgn bini aku tu ha?Nak pujuk rayu?Dia isteri aku.Walau dia termakan dgn pujuk rayu kau tu pun,aku takkan ceraikan dia.Lagi-lagi untuk kau"

"Abang,jangan salah sangka.Redza cuma nk tgk tgn Kak Iman yg berdarah ni jer.Terkena pisau.Abang jgnlah risau.Redza sedar Iman kakak ipar Redza.Redza dah terima hakikat tu"

Darah?Pisau?Tangan Iman?copppp.Aku pun tgk lah tgn iman.Ya Allah.Luka.Darah pun dah menitik-nitik kat tgn.Aisehh.Apa aku dah buat ni?Kesian adik aku.Tak pasal2 kena maki dgn aku.Sorry dik.Tapi sbb ego punya pasal,aku tak mintak maaf pun kat adik aku tu.Terus aku tarik Iman keluar dari dapur .


  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS
Read Comments

0 comments:

Post a Comment